Skip to main content
search
0

REGULAMIN HOLY BEAUTY

Poniższy regulamin określa ogólne zasady i warunki, zasady korzystania ze sklepu internetowego www.holybeauty.pl oraz sposób zakupów na nim. Strona prowadzona przez firmę Holy Beauty Sp. z o. o. z siedzibą w Sompolnie, e-mail: biuro@holybeauty.pl, tel.: 571-092-920.

§ 1 Definicje

Dni robocze – wszystkie dni roku oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Dostawa – przemieszczenie ściśle określone partii dóbr od dostawcy do odbiorcy.

Formularz zamówienia – dokument stwierdzający przyjęte do realizacji zamówienie, określa podstawowe parametry zamówienia tj. ilość i rodzaj zamawianych towarów lub usług, sposób płatności, wysyłki. Zawiera między innymi dane Klienta i adres doręczenia.

Konto – indywidualny panel klienta, przez uprzednią rejestrację, dzięki któremu Kupujący może założyć swoje indywidualne. Konto na stronie www.holybeauty.pl.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawne niezwiązane bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby – por. art. 22(1) Kodeksu Cywilnego.

Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem zgody przedstawiciela ustawowego), osoba prawna czy też jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.

Kupujący – osoba fizyczna lub prawna dokonująca płatności.

Koszyk – element oprogramowania sklepów internetowych. Klient przeglądający ofertę sklepu wybiera produkty (które chce zamówić) i dodaje je do koszyka.

Regulamin – zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów

Sprzedawca – HOLY BEAUTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Sompolnie, ul. Piotrkowska 4, 62-610 Sompolno, wpisana do rejestru przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XIV Wydział Gospodarczy KRS 0001006230, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 6.000,00 zł, NIP: 7292747518 ; REGON: 523853918.

Sklep – serwis internetowy, który należy do Sprzedawcy, pod domeną: www.holybeauty.pl, za pośrednictwem, którego Klient może zakupić Towar od Sprzedawcy.

Towar – produkt pracy ludzkiej, który jest przeznaczony do sprzedaży, będący przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem a Klientem, którego warunki sprzedaży określone są w Formularzu Zamówienia.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawarta z Klientem, na odległość, za pośrednictwem Sklepu, poprzez Formularz Zamówienia.

§ 2 Kontakt ze sprzedawcą

Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 4, 62-610 Sompolno

Adres e-mail: biuro@holybeauty.pl

Telefon: 571-092-920

Adres do zwrotu towaru (odstąpienie od umowy): ul. Piotrkowska 4, 62-610 Sompolno.

Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Piotrkowska 4, 62-610 Sompolno.

§ 3 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.holybeauty.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstępowania od umowy przez Konsumenta.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  3. Niniejszy Regulamin, skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Przed dokonaniem zakupu, wszyscy Klienci zobowiązani są do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu.
  4. Wszyscy Klienci są zobowiązani do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu, sprzedaż odbywa się na podstawie Regulaminu, obowiązującej od złożenia zamówienia.
  5. Klient ma prawo, zapoznać się z Regulaminem, wchodząc na stronę www.holybeauty.pl i klikając zakładkę „Regulamin”. Regulamin można pobrać i wydrukować.
  6. Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu www.holybeauty.pl, odnoszące się do produktów (również cena produktu), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. z 2020r, poz. 1740, ze zm.), a zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna na wskazany Towar za cenę i na warunkach określonych w opisie.
  7. Prawa do Sklepu Internetowego tj. majątkowe prawa autorskie, prawa własności do nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, do wzorców, formularzy oraz logotypów umieszczonych na Stronie Internetowej Sklepu (wyjątkiem są logotypy oraz zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w ramach prezentacji towarów, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy. Wykorzystanie ich może następować w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  8. Sklep Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę poprzez sieć Internetową oraz Stronę Internetową Sklepu.
  9. Sprzedawca zabrania wykorzystanie Sklepu Internetowego lub Strony Sklepu Internetowego przez Klientów bądź osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.

§ 4 Wymogi techniczne

Do funkcjonowania Sklepu oraz założenia Konta, potrzebne jest:

  • urządzenie z dostępem sieci Internetowej;
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies;
  • aktywne konto e-mail.

§ 5 Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja. Klient składając zamówienie, akceptuje treść Regulaminu.
  2. Zamówienia od Klientów przyjmowane są za pośrednictwem wysłanego Formularza Zamówień, dokonywanego za pośrednictwem strony www.holybeauty.pl, 7 dni w tygodni, 24 godziny na dobę.
  3. Zamówienie Towarów realizowane jest poprzez wybór Towarów, następnie kliknięcie „DODAJ DO KOSZYKA”, kolejno z poziomu „KOSZYK” należy wypełnić Formularz Zamówień tj. forma zapłaty, dostawy, z następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  4. Klient powinien dostać potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, od razu po złożeniu zamówienia, podany w Formularzu zamówień.
  5. Po złożeniu zamówienia oraz otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę:
    – zamówienie płatne przy odbiorze- realizacja zamówienia rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po potwierdzeniu jego przez Sprzedawcę.
    – zamówienie płatne przelewem tradycyjnym – realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  6. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00). Zamówienia realizowane w dni robocze po godzinie 16:00, w soboty, niedziele oraz święta, realizowane będą następnego dnia roboczego. Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze.
  7. Klient otrzyma wiadomość e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji, przez Sprzedawcę. W momencie otrzymania tej wiadomości, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  8. Do każdego zamówienia dołączana jest elektroniczna faktura VAT, wysyłana na adres e-mail podany w Formularzu Zamówień.
  9. Podana cena w zamówieniu, zawiera należny podatek oraz stanowi całkowitą wartość, którą Klient zobowiązany jest zapłacić (cena brutto).
  10. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.
  11. Zakupiony Towar przez Klienta, dostarczany jest w zależności od metody dostawy, którą wybrał Klient.
  12. W momencie, gdy Klient zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie realizowane będzie w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  13. Sprzedawca zastrzega sobie: prawo do zmiany cen znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do obrotu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  14. W przypadku, gdy Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, a obciążenie dodatkowymi kosztami finansowymi, Konsumenta, nastąpi po uzyskaniu zgody Konsumenta.

§ 6 Realizacja płatności

Za zamówienie Kupujący może zapłacić:

  1. przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
  2. za pośrednictwem platformy płatniczej;
  3. za pobraniem (tj. gotówką) – przy odbiorze przesyłki.

Klient, który wybrał metodę płatności przelewem, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do trzech (3) dni roboczych, od daty założenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta zostanie usunięta z systemu. W tytule zamówienia należy podać numer składanego zamówienia.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument oraz Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 7 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    a. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    b. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (przekazanego pocztą elektroniczną na biuro@holybeauty.pl).
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy: ul. Piotrkowska 4, 62-610 Sompolno, wraz z papierowym formularzem zwrotu (znajdującym się na końcu Regulaminu).
  6. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane płatności, wliczając koszt dostarczenia Towaru (z wyjątkiem sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) przy czym zwrot płatności nie nastąpi, do chwili otrzymania Towaru z powrotem do Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użył Konsument chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie obciąża go finansowo.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  10. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta.
  2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

§ 9 Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie Cywilnym:
    2.1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.
    2.2. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    2.3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
    2.4. Żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli wystąpią taka potrzeba, aby dla rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Piotrkowska 4, 62-610 Sompolno.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  8. W momencie, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać między innymi z:
    8.1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    8.2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    8.3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
    8.4. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 10 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 11 Zastrzeżenia

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Przy składaniu zamówienia w Sklepie, Klient akceptuje Regulamin. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

§ 12 Postanowienia dotyczące kupujących niebędących konsumentami

  1. Podmiotowi innemu niż Konsument, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  3. W wyniku niespodziewanego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Drogi użytkowniku

Przechodząc dalej oświadczasz, że: